Gradsko saobraćajno preduzeće oglasilo se u vezi sa navodima novosadskog odbora Stranke slobode i pravde da je to preduzeće dalo previše novca za "deset tehnološki zastarelih električnih autobusa".
Električna vozila gotovo da nemaju održavanje u odnosu na klasična.
Jesu skupi u startu ali na duže staze neuporedivo isplativiji.
Kamo sreće da su uzeli sve električne.
Uostalom u praksi ,provereno nemogu preći ni jedan preko 200-250 km.
Pitajte majstora koji već godinama ima doticaja sa električnim vozilima.
Kao što Sava reče, videće se u praksi ko je u pravu, ali, uz samo malo guglanja, na internetu mogu da se nađu podaci koji opovrgavaju deo onoga što je uprava GSP izjavila. Kao što Nikola reče, MAN Lion’s City E - autonomija 550 km; ISUZU NovoCiti VOLT - autonomija 350km; Mercedes-Benz eCitaro - 400 km; Volvo 7900 Electric - 200 km; Ebusco - 350 km, a ja dodajem i Iveco E Way - 520 km. Ako se u praksi pokaže da je ipak više u pravu SSP, uprava GSPa bi barem trebala kolektivno da podnese neopozive ostavke, ako ne i krivično da odgovara za pljačku građana Novog Sada.
Za SNS stručnjake koji ne govore istinu i rade suprotno interesima građana Novog Sada!
Evo nekoliko autobusa renomiranih proizvođača i njihova autonomija koja je mnogo veća od autonomije ovih kupljenih.
MAN Lion’s City E - autonomija 550 km.
ISUZU NovoCiti VOLT - autonomija 350km
Mercedes-Benz eCitaro - 400 km.
Volvo 7900 Electric - 200 km.
Ebusco - 350 km
Kao prvo, taj bus PO FABRICKOJ SPECIFIKACIJI, sa jednim punjenjem moze da predje 45 km (isto kao sto auto po katalogu trosi 5l na 100 km). U praksi i posle nekog vremena eksploatacije to je malo drugacije tj manje. Najveci problem je zima gde je ta cifra znatno manja tj samo 25 km i to opet PO FABRICKOJ SPECIFIKACIJI, sto moze da bude znatno manje ako spoljna temp bude niza. Dakle, ovo je klasicno rasipanje para i zaduzivanje drzave. Istina, ti autobusi se kupuju u EU ali ne za klasican gradski prevoz nego za specificne potrebe ( aerodromski, vanlinijski ) i za ekoloski zasticene zone sa kracim linijama i nizom frekvencijom putnika. Ovo nije autobus za gradski prevoz velikih gradova, sa velikom frekvencijom i popunjenoscu putnicima i gradskim guzvama sa kreni stani voznjom.
Samo još da objasne zašto su platili 200.000 evra više po autobusu od Madrida, Varšave i ostalih. Da ne kažem da na sajtu Solarisa stoji da je vrednost posla oko 6m evra.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
GSP o tvrdnji da je dao previše novca za električne autobuse: SSP izneo pet neistina, evo kojih
Autor: 021.rs
Novi Sad
•04.07.2023.
•06:01
Komentari 19
Lala
Da li nesretnici i neznalice iz SNS-a znaju koliko je napredovao električni pogon vozila na baterije ZA 6 (ŠEST) GODINA?
Ratko
Jesu skupi u startu ali na duže staze neuporedivo isplativiji.
Kamo sreće da su uzeli sve električne.
Uostalom u praksi ,provereno nemogu preći ni jedan preko 200-250 km.
Pitajte majstora koji već godinama ima doticaja sa električnim vozilima.
Gari ali ne Kasparov
Miki
Retro
Od 2017. prođe „petoljetka”. Sasvim zanemarljiv period u tehnološkom razvoju npr. baterija.
Ђока Гајгер
Nikola
Evo nekoliko autobusa renomiranih proizvođača i njihova autonomija koja je mnogo veća od autonomije ovih kupljenih.
MAN Lion’s City E - autonomija 550 km.
ISUZU NovoCiti VOLT - autonomija 350km
Mercedes-Benz eCitaro - 400 km.
Volvo 7900 Electric - 200 km.
Ebusco - 350 km
I ko sad laže?
Путник
Ime prezime stadion
Alex
Mucno za citati.
Sava
ST
Vlada
Indy
Apolitičan
Konačno da se čuje neko ko je stručan, a ne politički ostrašćen!
Dosta više politike, tamo gde joj nije mesto!
Zb..
Djed
Mile
Mirko
Nego, gde su naše pare kad svaki put autobuse nam kupuje EU?
Račune na sunce.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H